1.2.14

Suc6 Kaartje

Gezellig dat weer een aantal dames volger zijn geworden, welkom Els, Minke, Ans en Ela.

Vandaag zomaar even een kaartje tussendoor. Door drukte op mijn werk en in de thuissituatie even niet zoveel tijd achter m'n scraptafel doorgebracht. Dit kaartje had ik gemaakt voor Cards & Scrap nr. 11 maar was niet geplaatst, daarom alvast op m'n blog.



De items die wel geplaatst zijn komen in een van mijn volgende blogberichten. Heel blij met dit artikel omdat mijn winteralbum gekozen was voor de cover. Later meer hierover.

Ik wens iedereen een fijne zaterdagavond.

4 comments:

kayte hoogstraten said...

I like the colour and the style of this card.It gives me some good ideas for some of my left over paper and card stock. :)

Je@net said...

Wat een mooie kleurencombi, Mariska.
Ben benieuwd naar de rest van je werk.
Fijn weekend!

Els said...

Wat een leuke kaart Mariska en die zilveren bloem past er heel mooi op.
Fijne zondag en groetjes, Els

Ans said...

Leuk kaartje Mariska, mooi die zilveren bloem.

Liefs Ans