3.3.15

Layout - Dutch Dare #122

Voor deze uitdaging van de Dutch Dares is het de bedoeling om een XL titel op je layout te gebruiken.

De foto heb ik afgelopen herfst genomen op een mistige morgen. Terwijl ik de krant uit de brievenbus haalde viel mijn oog op een prachtig groot spinnenweb onder de sierappeltjes. Het is zo'n mooi stilleven met al die kleine druppeltjes aan de draden dat ik toch even naar binnen ben gegaan om m'n fototoestel te halen. Later zie ik pas dat de appeltjes er ook zo mooi op staan.

Ik heb wederom allerlei oude materialen gebruikt, de grote M is met verschillende kleuren distress inkt bewerkt en de grijze foam letters heb ik met acrylverf de juiste kleur gegeven.

Misty Morning












Gebruikte materialen:
Desigpapier: Basic Grey, Action | Chipboard letter: Heidi Swapp | Foam letters: Thickers American Crafts | Kleine letterstickers: October Afternoon | Bloemen, blaadjes, vogel (resist canvas): Prima | Rub-on: Pink Paislee | Distresser en distress inkt: Ranger (Brushed Corduroy, Scattered Straw en Spiced Marmalade) | Overige: verpakking bloemen, knopen, nietjes en touw.



8 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een schitterende foto, Mariska. En wat een pracht van een layout heb je ermee gemaakt!

Petra zei

Inderdaad; wat een mooie foto en prachtige uitwerking van de Dutch Dare Mariska! Ik vind hem geweldig.

Cynthia van der Wilk zei

Wow, die foto is inderdaad mooi. En de layout ook. Leuk dat je mee doet met de Dutch Dares.

Minke Brattinga zei

Echt prachtig geworden Mariska! zoveel mooie details zijn er te zien. En die letters zijn echt heel mooi geworden!

Els zei

Een schitterend mooi layout en wat een pracht foto met dat spinnenweb en de mooie appeltjes.
Toppie!

MirjamC zei

Prachtige lo! Bedankt voor het meedoen met dutchdares!

Unknown zei

Ik kan de mist bijna voelen! Mooie l.o. Mariska!

Ans zei

Schitterend! Zowel de foto als de layout!!

Liefs Ans